Gastenboek

Onderstaand gastenboek is bedoeld voor patiënten die graag hun mening over onze huisartsenpraktijk willen achterlaten. Er zal door de artsen echter in principe niet inhoudelijk gereageerd worden op onderstaande berichten. Bovendien adviseren wij om medisch inhoudelijke vragen niet hier te stellen, maar hiervoor een afspraak te maken op het spreekuur.

Tevens behouden wij ons het recht voor om onderstaande reacties inhoudelijk te wijzigingen (met vermelding aard/reden hiervan) indien wij deze te onfatsoenlijk/onacceptabel achten.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
27 berichten.
Elly heeft geschreven op 20 juni 2013 om 11:30
Uitstekende praktijk. Mijn zoontje is er laatst goed geholpen toen ie een erge uitbraak van waterpokken had.
Rob heeft geschreven op 7 september 2012 om 14:04
Prima praktijk. Ik kom er gelukkig niet vaak, maar iedereen is vriendelijk.
ralf heeft geschreven op 2 mei 2012 om 14:50
je kunt dus als huisarts ook een gewoon mens bljven..in deze praktijk is het zoals het naar mijn mening zou moeten zijn. succes en groet
Ton Smeets heeft geschreven op 6 maart 2012 om 08:59
HET IS ALTIJD WEER EEN GENOT HOE VRIENDELIJK EN CORRECT IEDEREEN IN DE PRAKTIJK IS . DAT GEEFT JE BIJ HET BINNENKOMEN AL EEN GOED GEVOEL . EN IK KAN HET WETEN , WANT IK KOM ER VAAK GENOEG .
P. Stijnen heeft geschreven op 4 januari 2012 om 22:11
Gelukkig is mijn aanvaring met een van de assistentes afgelopen maandag op een prettige manier afgehandeld. Dokter Deckers belde mij dezelfde dag nog terug om het probleem te bespreken en reageerde op een prettige manier. Ook het consult dat vandaag plaatsgevonden heeft is als prettig ervaren, ondanks dat de wachtkamer vol zat nam de dokter alle tijd voor de klachten van onze dochter. Wij voelden ons na vandaag weer serieus genomen en dat was maandag absoluut niet het geval. Een doktersassistente dient te allen tijden mensen op een nette manier te woord te staan, ook als het druk is in de praktijk! P. Stijnen.
Eric Deckers heeft geschreven op 3 januari 2012 om 17:12
Onderstaande reactie heb ik aangepast in die zin dat toespelingen op de persoon/naamsvermelding zijn weggelaten. Mijns inziens gaat het erom de ervaringen van patiënten te vermelden in het gastenboek en wil ik geen op personen gerichte commentaren plaatsen, als de betreffende persoon zijn/haar kant van de situatie niet kan vermelden.Ondanks dat onze praktijk bij de praktijkaccreditatie (een kwaliteitskeurmerk voor huisartsenpraktijken) in een patiëntenenquête een zeer hoge tevredenheidsscore heeft behaald blijkt dit helaas toch niet in alle gevallen op te gaan. Wij houden ons aanbevolen voor verdere berichten in ons gastenboek, zowel positief als negatief. Eric Deckers.
P. Stijnen heeft geschreven op 2 januari 2012 om 12:05
Vanmorgen (2/1/11) telefonisch contact opgenomen met de praktijk van dokter Deckers, aangezien onze eigen huisarts deze week vakantie had. We zitten helaas momenteel met twee zieke kinderen thuis en we hadden er al een slechte nacht opzitten... Vervolgens kreeg ik een assistente aan de lijn, [weggelaten tekst]. Mij krijg je echt niet snel boos, echter deze [weggelaten tekst] is dit gelukt binnen 3 minuten. Wat is deze [weggelaten tekst] onvriendelijk aan de telefoon. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een visitekaartje voor deze praktijk. Inhoudelijk zal ik hier verder niet op ingaan. Ik ken dokter Deckers verder helemaal niet, echter door dit visitekaartje af te geven door deze [weggelaten tekst] heb ik hier een hele nare smaak aan over gehouden. Een klacht kan deze [weggelaten tekst] zeker tegemoet zien want dat was echt schandalig. Zo behandel je geen mensen! Ik werd gewoon afgescheept en dat vind ik onacceptabel!